Känner mig som Raskolnikov

Nice. Nu vaknade jag halv ett igen. Tror jag drömde att jag var med i en stor kör iförd lucialinne precis innan mamma väckte mig. Klockan var ju som sagt faktiskt halv ett. Helt orealistiskt hur som helst, efter alla former av brassinstrument - och skaldjur - är körer det absolut värsta jag vet.

Är kissnödig, hungrig och trött. Men jag måste väl upp för eller senare. La mig med blött hår igår också, så min "frisyr" är superplatt på sidorna och 80-talsburr mitt på. Så att ducscha är nog ytterligare en sak jag måste göra innan jag kan ta tag i min dag. Visserligen ska jag bara vara hemma och plugga idag, men jag tycker ändå om att se fräsch ut, narsisist som jag är.

Tentan imorn börjar vid nio, såg jag nu. Bajs. Hade jag varit smart hade jag gått upp tidigt idag, kunnat somna tidigt ikväll, och vakna relativt pigg i tid imorn. Aja, nu blir det 3 red bull som vanligt. Fattar inte varför de promt måste lägga alla tentor på morgonen jämt; jag blir ju så risig i magen av red bull.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha! Nä, stackars dig :P

Men.... måste lära dig att tycka om skaldjur och körer. Jag är ju faktiskt med i en :P

2008-12-18 @ 15:13:47
URL: http://enheltgenomtankt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0