Småseg

Känner mig lite oinspirerad att skriva idag. Men jag antar att man inte bara kan skriva när man känner för det. Tänk om alla journalister skulle göra lika dant, då skulle det inte bli mycket nyheter till mina flingor.

Började klockan ett idag. Eller egentligen var det nått seminarium vid tio, men schemat är så luddigt att jag inte tycker det är mitt fel att jag missade det. Hur som helst. Klockan ett. Är lite förundrad över min egen oförmåga att få någonting gjort på förmiddagarna. Som idag. Satte klockan på nio, snooza till tio, duscha till halv elva, läste tidningen och åt frukost till tolv, fixa håret och dona till halv ett och sen var det dags att åka. När jag gick i gymnasiet hade jag aldrig de här problemen. La mig typ tio, elva senast och gick upp sju. Vid ett var man ju snart hemma från skolan igen. Måste börja jobba på mina vanor.

Från en sak till en annan. Funderar på om man skulle starta en blogg till. Eller först ska jag lära mig göra schyssta layouter i html, men sen. Ska handla om gitarrer, utrustning, sound, mickning och hur man fixar själv. Tror det kan bli bra. Kom gärna med förslag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja du måste se över dina vanor, Mikael... Inte bra det där :P



Eller så har du bara allt i en och samma blogg...

2008-10-16 @ 23:23:13
URL: http://enheltgenomtankt.blogg.se/
Postat av: Josef

Med en renodlad blogg är det lättare att få kontakter med branschfolk :)



Btw, med morgonvanor, jag vet PRECIS hur det är.

2008-10-17 @ 00:49:06
URL: http://blogg.helig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0