Tillbaka för att stanna hoppas jag

Så, nu hoppas jag verkligen att datorn är fixad en gång för alla. Måste nog köpa en ny snart ändå; batteritid på 15 minuter och ständigt strul. Är nog hårddisken som håller på att falla sönder.

Idag har jag varit på jobbintervju i övrigt, för typ ett advokatassistent-jobb. Skulle vara galet sweet att få. Lite pinsamt däremot när jag skulle gå. Stod och vänta på hissen och av någon anledning visslar jag till hiss-signalen och gör fula grimager samtidigt, utan att tänka på det. Dörrarna öppnas plötsligt och jag står och gör grimager och ljud 20 cm från en stackars tjejs ansikte. Hon kollade på mig som om jag var dum i huvudet.

En fundering, hur kommer det sig att tjatiga människor kommer undan genom att före varje repetering använda frasen "som sagt"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0