Jattebarj

Då var man hemma igen. U2 ägde. Spelar ingen roll vad kulturskribenterna på aftonbladet skriver; det här var den sjukaste konserten jag varit på i hela mitt liv. I jämförelse känns andra stora bands spelningar som källarband i skolaulan. Lite sent blev det dock, så det var sjult segt att gå upp idag. Satt säkert en kvart på sängkanten och bara stirra in i väggen, innan jag samlat krafter nog för att stiga upp helt. Ville dö där ett tag, för en kort stund. Och nu är det snart dags att lägga sig igen. Men jag tröstar mig med att det är sista veckan. Sen börjar köpfesten. För jag är verkligen värd lite musikprylar och hemelektronik efter en sån här sommar. Tänkte köpa en typ 22-tums-tv på en gigantisk lång arm, så man kunde ha den typ i sängen, skulle vara sweet. Jag är inte helt på det klara med alla praktiska detaljer där dock.

Kommentarer
Postat av: Elin

Duktig du är som jobbar :)

2009-08-04 @ 10:20:46
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0