Massor med projekt

Alla kurser börjar bli så väldigt abstrakta. Vetenskapsteori i ekonomin och rättshistoria i juridiken, inget handfast alls. Känns som att jag bara bränner CSN:ns pengar. Jaja, i min tristess har jag i alla fall tagit tag i mitt elin-vägg-projekt. Är kanske nyttigt med tråkiga saker, då gör man allt annat som man inte gör när man är ledig. Elin-vägg-projektet var det ja, kommer lite bilder så ni förstår vad jag menar.


Elin hjälper mig att måla ramar vi köpte göbilligt på IKEA.


Slutresultatet. Ska tilläggas att Elin även varit den som fixat med själva utskrifterna. Börjar fundera vad jag gjorde egentligen, inte mycket antar jag.


...såg att jag glömt att lägga upp ett tidigare projet, när jag började titta igenom mina bilder. Fick ju golv av Elin som present när vi firade ett år. Eller ja, hon deligarade till Oskar att läggad det, vilket han i och för sig gjorde högst fackmässigt. Är väl lika bra att slänga med de bilderna med.


Före


Under tiden




Och tada, typ färdigt. Hopp, då har man matta - nu är jag också en Freiman. Notera för övrigt den vackra t-shirten Oskar fick låna. Vet du inte vad den står för är du en dålig kristen/inte kristen alls, då är det okej.




Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som att jag är värst egot ju... Men fint blev det älskling :)

2009-08-25 @ 07:19:08
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0