Avatar

Drog iväg till Heron med min kära Elin och såg Avatar. Den var sju-hukt bra! Antar att den skulle varit ännu coolare i 3D, men mina ögon pallar inte det. Blir liksom brytningsfel med 3D-effekt, blir helgalet. Man kanske skulle fixa linser, att liksom avända enbart vid 3D-tillfällen. Fick sympatiäta med Elin också, som kom direkt från jobbet, hon kommer göra mig tjock. Nu slutar min dag som så ofta annars hemma hos Freimans. Men det var väldigt halt ute, så jag antar att jag blir tvungen att stanna här över natten... Åh, nu är teet klart. Och lussebullar. Dessa Freimans. Åh vad tjock jag kommer bli!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Jo, jag vet älskling... men jag är bara för lat. Jag orkar inte gå. Fick ta min systers annars. Hon hade något annat erbjudande eftersom hon är guldmedlem.

2009-12-30 @ 10:37:18
Postat av: Mattias

Bra att du får Micke att äta ordentligt Elin! Släng in en kommentar att han är lite tjock emellanåt så kanske han tränar mer med mig på Frescati också ;)

2009-12-30 @ 16:46:33
Postat av: Anonym

2009-12-30 @ 21:02:46
Postat av: Elin

Haha, ja jag får ta och göra det Mattias.

2009-12-30 @ 21:03:34
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0