Gay golf cart

Efter att jag slaktat sista tentan för året idag kände jag att jag var värd en liten filmkväll, inte minst eftersom de på något sätt lyckats få in någon form av genusperspektiv i nästan verenda kapitel av böckerna. Man vill spy på dem. Mitt genusperspektiv på organisationsteori: det sitter inga kvinnor i företagsledningar, problemet löst. Hur som helt tog jag och tanka hem Twilight, för att liksom se what the fuzz is all about. Filmen var väl sådär, det gick att titta på för att slå ihjäl en ledig kväll. Det som facsinerade mig mest var valet av bil. Oooh, jag är en häftig och farlig vampyr, vilken bil ska jag köpa? Jo, en Volvo C30. Men det är kul för Volvo som nu lyckats positionera C30:n inte bara som homosexuella mäns shoppingbil, utan även som vampyrers förstahandsval. Tummen upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0