Ihopslaffsat

Passar på att skriva lite. Har precis kommit hem, har shoppat som en tok idag; massa grejer till badrummet och en ny bil. Eller det är inte jag som betalade bilen. Hur som helst så väntar jag på att Elin ska prata klart med sin mamma i telefonen så vi kan sätta igång och fixa badrummet.

Dagens fundering: Varför borstar folk tänderna i kallvatten? Jag tror på riktigt inte att jag träffat någon annan än mig själv som bortstar tänderna i varmt vatten. Folk brukar se chockade/äcklade ut när jag berättar det. Men på riktigt - kläder, disk, hår -varför tvättar man det i varmvatten? För att det blir rent. Borde det inte då vara samma sak med tänder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0