Fredageftermiddagstraxförekyrkan

Då var det strax dags att göra sig i ordning för att åka till kyrkan. Kanske lite tidigt någon tycker, eftersom mötet börjar 19 och klockan nu är 16.40. Till mitt försvar så skulle det vara någon form av tv-team från svt där och filma till nått reportage idag, så man vill ju gärna se representabel ut, utifall man skulle hamna i bild. Har inget alls att göra med att jag inte orkar plugga mer idag.

Innan jag går för dagen vill jag dock även ta tillfället i akt att hälsa alla mina utlänska läsare välkomna. Eller alla och alla - alla två hittils. Lämna gärna en hälsning. Det får föresten svenska läsare gärna göra med.

Till sist blev jag verkligen lycklig när jag läste Metro idag. Länge hade jag trott att jag stod ensam i den här frågan, men tydligen finns det fler än jag som förfasats över äldre herrars ovana att gå omkring nakna i omklädningsrum. Den där Alex Schulman kanske inte är så dum trots allt. För artikeln, se http://www.metro.se/se/article/2009/02/05/16/2644-45/index.xml, för mitt inlägg i saken se nedanstående Stjärt .

Kommentarer
Postat av: Josef

nej kallingarna på FÖRST.

2009-02-07 @ 00:38:22
URL: http://blogg.helig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0