Klockan är halv tolv på förmiddagen och jag har inte kommit upp än

Så såg jag till sist filmen American Psycho, efter att från olika håll hört att jag var lik honom och att jag bara måste se den (antar att de menade utseendefixeringen, inte mördantet och orgierna). Förståss såg jag den med Elin, som skrattade hejdlöst åt, vad hon ansåg vara, likheterna med mig och utbrast med jämna mellanrum: Det är ju du! Bara för att jag gillar kroppspeeling och tycker om att gå till dyra frisörer. Så från att ha varit bögigt (vilket jag inte heller håller med om) har pendeln nu gått över till seriemördare.

I övrigt tycker jag att det är lite diskriminering att det bara finns volymschampon. Tänk på alla människor som tvärt emot inte vill ha mer volym; det borde finnas nån form av anti-volymschampon. Eller som rosenrot och andra lusthöjande preparat man får reklam om hela tiden. Nån borde sälja nån form av anti-lustmedel, för människor som för tillfället inte har någon större användning av lust. Diskriminering av kristen ungdom tycker jag. Kanske ett fall för DO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0