Carson

Jag får nog ta och revidera mitt tidigare inlägg "Lasse Kongo". Idag såg jag nämligen något av det mest komiska jag sett i hela mitt liv, en (vad jag antar vara) homosexuell lastbilschaffis. Japp, ut ur den stora långtradaren trippade en liten stylead blond kille med nätta steg. När vi påpekade att han var sen så ursäktade han sig (?!) med orden: "Asså Gud, förlåt, det var en alldeles förfärlig kö i Uppsala... men jag kan vänta om ni inte hinner ta emot varorna just nu". Sedan fastnade han med trucken i sin lasbil och ropade på hjälp, bara en sån sak, har nog aldrig hänt förut heller. Han fastnade lite var stans med sin truck faktiskt. Ja vi bara skrattade. Han förgyllde min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0