Civilpolis

Jag inser ju nu att jag inom en snar framtid kommer att behöva köpa en svart Volvo V70, alternativt en svart Saab 9-5 kombi. Mitt nya nöje är helt enkelt att ligga i långsamma filen på motorvägen bakom någon och vänta på fartdårarna i snabbfilen. Säg att det kommer en Audi som blåser om i över 130 på 90-vägen, då svänger jag snabbt ut från min fil och trycker gasen i botten tills jag ligger alldeles bakom audin. Nog för att jag har en Volvo V50, men i backspegeln på bilen framför blir det nog svårt att avgöra vilken modell det är. Hur som helst brukar effekten bli att bilen framför saktar ner rejält och lägger sig i laglig hastighet. Det gör min dag. Men som sagt, skulle varit roligare i en svart V70 eller 9-5.

Är sjukt trött nu, men ska packa det sista. Imorn bär det av till Göteborg och U2! Wee!

Kommentarer
Postat av: Josef

faktum är att polisen kör vilka bilar som helst, en ny v70 som en gammal mazda. Har sett dem i allt du kan tänka dig...

2009-07-31 @ 21:21:59
Postat av: Gustaf

Haha, ditt sadistiska as :)

2009-08-01 @ 12:07:01
Postat av: Elin

Hahahaha, du är bara för rolig älskning

2009-08-01 @ 21:43:45
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0