Fritid

Slapp dag idag, hade inget alls att göra från 12 till 2. Surfa runt lite och såg att fallet Da Costa skulle preskiberas. Ni vet den där prostituerade som blev mördad typ på 80-talet. Undrar hur mycket den där Da Costa har kostat egentligen. Massor med advokater, domare, poliser, läkare och andra experter. Hade det inte varit mer lönsamt att ta alla de miljonerna och pensionera sveriges samtliga horor för att sedan skicka iväg dem  till Maldiverna på lyxsemester för gott?

En till sak jag har tänkt på idag under min lediga tid är varför, jag lyssnade på radio samtidigt, man alltid ska fade:a ut låtarna och börja prata precis när det där gitarrsolot man väntat på kommer. Jag förstår om de gör sånt på typ Rix Fm, men när Vintage 107 (eller vad den heter) fade:ar ut Jimmy Page i The Eagles (som ändå är gitarrbaserad musik) precis när solot kommer blir man nästan lite förtvivlad.

Kommentarer
Postat av: Josef

snacka om att måla med ord! :D

2009-07-23 @ 14:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0