Mammas present

Måste hålla uppe bloggen lite nu när Elin är borta. Ska dra det så långt att jag faktiskt ska lägga upp lite bilder. Mamma fyllde år (som jag skrev om häromdan), så jag ordnade med tidernas bästa present. Måste ge Elin är eloge, som tvingade mig att anstränga mig, för jag hade först bara tänkt köpa trätrall till balkongen som present. Men efter lite möda på Ikea lyckades jag hitta lite av både det ena och det andra, tillsammans med ett klockrent foto, som verkligen gick hem.


Egentligen borde jag haft en före-bild också. Men tro mig, det var bra fult innan. Köpte ramen och blomman med krukan, och presenten förståss. Hade blivit riktigt perfekt om jag hittat något annat än julpappret att slå in med, men jag tror ingen tänkte på det. Det här är hur som helst vad som väntade på mamma när hon kom hem.



Naw, ja, jag älskade min mamma redan som liten. Kinderna var inte att leka med heller.



Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fint det blev :) Mycket bättre än att köpa något tråkigt som en trätrall... ;)



Älskar dig

2009-07-09 @ 16:10:01
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0