Sjuk men glad

Ligger här i soffan och tittar på My boss´s daughter. Är rätt förkyld här, men Elin tar hand om mig så det känns lite bättre. Hon är så söt, hon kom hem till mig och gjorde varm soppa (tomat) med creme fraiche och färskt basilika, tillsammans med vitlöksbröd. Plus att hon hade köpt sånna där sugtabletter på apoteket som gör att det inte gör ont i halsen och hyrt film (Ps. I love you, sorglig men bra, så det känns bra med en lite mer ytlig film nu)! Man kan inte ha en bättre flickvän. Kände mig så grymt bortskämd. Älskar dig honney.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag älskar dig med. Ville bara visa hur mycket jag uppskattar dig...

2009-07-24 @ 20:20:30
URL: http://elinfreiman.blogg.se/
Postat av: Gustaf

Den filmen är från djävulen...finns inget romatiskt eller fint med den, åh vad arg jag blir nu ;)

2009-07-27 @ 15:15:26
Postat av: Elin

Vad är det för fel på den filmen Gustav?

2009-07-27 @ 16:05:28
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0