Caramba

Vi är under spansk belägring. Nädå, men mamma har någon form av 60-årsfest för sin cellgrupp (bönegrupp i kyrkan), vilken råkar bestå av just spansktalande kvinnor. Men det är verkligen bara trevligt, fullt ös. Jag har fått agera gästmottagare/hämtare från busshållplatsen. Tycker ändå att min spanska är helt okej. Eller den var det, tills jag skulle förklara att jag sommarjobbar med att köra truck. Den blev svår att komma runt. Undrar hur länge de tänker hålla igång, party pooper som jag är måste jag ju sova vid 8.


Fortsätter här och skriver lite mellan måltiderna. Hm, vad ska man skriva. Kommer inte på nått just nu, är bara mätt. Eller jo, jag saknar Elin. Söt jag är. Haha.

Kommentarer
Postat av: Josef

har du tråkigt?

2009-07-06 @ 21:13:11
Postat av: Gustaf

Önskar att jag va där...heh..."Las vacaciones en varandraaa"-LO citat

2009-07-07 @ 12:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0