Världens bästa Elin

Ibland är Elin bra bra. Helt oväntat fick jag en födelsedagspresent till igår! Och inte något man köpt på macken  på väg till festen heller, utan något jag verkligen önskat mig. Min väggklocka med lösa visare. Man blir rörd, faktiskt. Se bara på den, blir ju inte vackrare.



Tabula rasa - det tomma arket. Såhär trist och ödslig var min vägg, liksom mitt hjärta, innan Elin kom in i mitt liv.



Mallen sätts upp med stor precision...



...liksom den manliga verktygslådan tas fram.



Vi sliter hårt på varsin front. Elin gör det fysiska arbetet medan jag planerar och leder det från mitt tillfälliga kontor (sängen). Det är i övrigt ingen tillfällighet att Elin arbetar i blått och jag i vitt.



Väggen blir klar till sist...



...och såhär glad blir man då. Hade jag kunnat hade jag antingen gått tillbaka i tiden och rakat mig, alternativt tagit bort turkmustaschen i Photoshop. Då jag dock nu inte behärskar någon av teknikerna får ni helt enkelt leva med den.


I övrigt - tack Elin för en sjukt bra present (till). Kan man ha en bättre flickvän?



Kommentarer
Postat av: Elin

Naw... Vad söt du är. Tyckte att du var värd den efter allt slit ;) <3

2009-06-25 @ 20:51:41
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0