Styrkelöst glas

Åh, så blev det sent igen. Aja, idag har jag i alla fall haft en anledning, har hjälpt Elin med att ordna inför hennes fest imorgon. Kommer bli bra tror jag, alla deltagare ska att få starta vid kyrkan, men sen få gå en tipsrunda som kommer att leda dem till oanade platser. Kan tyvärr inte skriva mer, eftersom det är hemligt, men senare i helgen kan jag berätta.

Dagens fundering: Är det vanligt att folk köper glasögon utan styrka? Jag har ju nu gått i mina nya glasögon i typ en vecka, så det är fortfarande så pass nytt att jag träffar folk som inte sett dem, vilka blir exalterade över att jag har glasögon. En fråga som varit återkommande under tiden som gått, är om jag har styrka på mina glasögon. Jaa. Det är väl klart jag har styrka på dem, annars hade jag väl inte gått runt med glasögon? Eller? Känn er fria att skriva en förklaring i kommentarer, för jag fattar nada. Vad kommer här näst, linser utan styrka, bara för att?

Nej, läggdags. Ska upp med tuppen imorgon (omkring 9) och försöka fixa nån schysst skräddare som kan fixa till min kostym före festen, byxorna är aningen för långa.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Greven

WTF! Du har en blogg!

2009-03-08 @ 01:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0