Matbilder

Som alla kanske vet har jag haft lite datastrul på sistone. Inget allvarligt, datorn är bara stendöd nu. Som tur är finns det en stenåldersdator i städskrubben - trångt men omysigt. Hur som helst tänkte jag passa på att blogga lite om glass. Eller det var ju ett par dagar sen, men jag lovade Elin att jag skulle lägga upp bilderna. Tycker det är en ovana egentligen, att ta bilder på sin mat, väldigt olikt mig, men har man lovat så har man. Här kommer bilden i alla fall.






Om du mot all förmodan gillade läsningen och vill läsa nått liknande inom en snar framtid så återstår för mig inget mer än att med varm hand hänvisa till elinfreiman.blogg.se




Kommentarer
Postat av: Elin

haha... men det var du som tog bilderna på glassen.

2009-05-26 @ 13:53:43
URL: http://elinfreiman.blogg.se/
Postat av: Josef

Oj det är väl ingen ovana? Man måste ju kunna se tillbaka på sina kreationer och se sina framsteg. Både estetiskt och smakligt. Är man nöjd med käket är det väl bara att fota :) Men jag undrar vad det är som ser ut som gul och röd grillad paprika?

2009-05-26 @ 15:14:00
URL: http://blogg.helig.se
Postat av: Gustaf

Ser gött ut....

2009-05-27 @ 00:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0