Elin är bäst

Börjar känna mig associal som aldrig är med och gör nått längre, bara hänger på biblioteket. Trodde att jag skulle kunna plugga dubbelt och ändå få tid över, eftersom det kändes så slappt med bara juridiken. Men börjar märka att plugga är lite som att jogga: Man har ett bra tempo och det känns som att man skulle kunna öka och ändå springa hur långt som helst, men 5 minuter in märker man att man börjar bli bra flåsig. Jaja, det är väl bara att härda ut. Sen gör ju Elin det hela lite lättare med. Satt där och plugga som bäst när någon plötsligt håller för mina ögon och pussar mig på kinden. Jag blev verkligen helt överraskad! Jaa, det gick verkligen hem. Ibland är hon bara bäst.

Föresten, glöm det jag sa förut om Volvo XC90, jag vill ha en sån här istället, även om Elin vill att jag ska tänka på miljön.

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Är jag bara ibland bäst?

Älskar dig <3

2009-11-26 @ 08:32:54
URL: http://elinfreiman.blogg.se/
Postat av: Gustaf

Tänk på miljön....

2009-11-26 @ 12:49:59
Postat av: Mikael

Nä du är bäst rätt ofta faktiskt.



Haha, men Elin tänker ju på miljön, då behöver ju inte jag göra det med.

2009-11-26 @ 16:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0