Rockstjärna

Elin är ju min input i modevärlden. Kängor. Jag behöver kängor. Man ska ha kängor den här hösten. Problemet är att antingen kostar de 2000 eller också är de asfula, så fula att man nästan tar det personligt. Typ Scorett; man vill ju bara ta deras groteska vandra-i-bergen-kängor och slå designern som ha gjort dem i tinningen med dem. Usch.

Fick ett par aschyssta solglasögon av Elin idag med, som hon fått på nån modemässa typ. Jag ser lite ut som en ung/vit Lenny Kravitz i dem, om jag får säga det själv. Fattas bara en näsring och en Les Paul och jag är där.

Jaa, Elin är bra bra hon.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad skulle du göra utan mig?

Modemässa..? Det var på en pressvisning älskling :P

2009-11-20 @ 00:41:59
URL: http://elinfreiman.blogg.se/
Postat av: Mikael

Utan dig skulle jag lägga mig på golvet och dö =) Jaha, men typ. Haha. Puss

2009-11-20 @ 00:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0