Chuck

Hade hört av så sjukt många olika människor att jag är jättelik "svinet i gossip girl". Nästan lite obehagligt, när jag på samma dag träffat tre nya människor som alla presenterat sig för att sedan fråga: vet du vem du är lik? Å, får jag gissa, svinet i gossip girl? Jaaa!!! Har du hört det förut? Men du är det, jättelik! Men slag gjorde jag i saken och laddade hem några avsnitt, delvis även för att Elin ville se den men inte haft möjlighet att göra det hemma - serien lämpar sig inte för barn. En ganska angenäm serie vill jag påstå, även om jag inte tycker att jag var jättelik, ni får avgöra själva. Antar att man får vara nöjd så länge man inte är lik honom till sättet i alla fall, vilket alla jag känner kan intyga att jag absolut inte är.


















Lika som bär?


Kommentarer
Postat av: Elin

Lite lika är ni. Samma frisyr, samma ansiktsform. Om jag inte kände dig så bra som jag gör, skulle jag även säga att ni är lika till sättet.

Älskar dig.

2009-10-14 @ 09:36:09
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0