Tankar före frukost

All tid av ensamhet, i sjuksängen, har gett mig mycket utrymme för kontemplation. Har kommit till insikt om att all min strävan efter att en dag bli s.k. styrelseproffs nog kommer att ta ett tag. Även om allt går på räls och jag tar min master på hanedels så kommer jag säkert komma upp mot en 30 innan jag börjar tjäna några pengar ändå. Och visst, man uppskattar säkert en ny Mercedes och en etagelägenhet i stan när man är 30 med, men det är inte lika roligt. Man skulle haft rika föräldrar... eller blivit fotbollsproffs. Jaja, antar att man inte blir lycklig av pengar ändå, inte före 30 i alla fall.

Hörde att Svanberg hoppat av. Undrar om tjänsten är sökbar via AMS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0