"Detta fält måste fyllas i"

Vad oseriöst (på ett bra sätt), två inlägg på samma dag. Ville bara dela med mig att jag tillsist fått tummen ur, och beställt de där rören till kyrkans gamla stärkare, vilket jag pratat om i typ ett halvår. Nu ska det väl bli liv i gamla bettan igen.

Usch, har känt mig krasslig hela dagen. Typ strecktittat på 5 avsnitt family guy, för att jag bara inte orkat ta tag i min dag. Blev inte mindra trött av det heller, slutade bara med att jag somnade i runt fem timmar på eftermiddagen. Efter att ha avslutat kvällen med att se på förra idolavsnittet på internet, klockan åtta tittade jag nämligen på Simon & Thomas, så kände jag till sist att det var dags att börja plugga - inte mist då ryggen började verka av allt sängliggande.

Kommentarer
Postat av: Elin

Äntligen har du köpt rören!

Nä, stackare. Känner mig hemsk som smittat dig.

Puss

2009-09-29 @ 07:12:26
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0