Livet leker

Livets känns himla bra. Har en liten lucka i skolan, alla grejer som ska göras kommer på måndag. Eller finns självklart en hel del att göra, i alla fall vad gäller juridiken, men det är inget som är panik. Så idag har jag tagit en lång sovmorgon, och sen satt igång och dona i rummet. Har köpt en ny dator (som jag fullkomligen älskar, man kan verkligen sitta 8 timmar på den utan att behöva sätta i strömsladden). Så nu när jag kunde köra Spotify och grejer (tack Josef) så kände jag att jag inte var helt nöjd med placeringen av de externa högtalarna. Jag löste det hela genom att spänna upp dem i min sänggavel med hjälp av ståltråd. Låter fantastiskt bra när man ligger i sängen nu, vilket är perfekt eftersom jag spenderar en övervägande del av dagen där... här (skriver från sängen).

I övrigt kontaktade jag DHL idag och frågade när min gitarr kan tänkas komma. På onsdag eller torsdag. Åh. Så spännande. Jag har verkligen drömt om den här gitarren sen jag var 13. Tänkt att man verkligen alltid, förr eller senare, får det man drömmer om. Känns som ett bra tema på en predikan.

Japp, exakt mitt exemplar till och med



Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, lång sovmorgon... hmmm. Du sa ju att du skulle gå upp...

Är så glad för din skulle älskling! :)

Puss

2009-09-11 @ 17:11:32
URL: http://elinfreiman.blogg.se/
Postat av: Gustaf

Neeej, du får inte bygga ditt liv runt sängen. Seriöst, jag kommer få komma över och vända på dig så du inte får liggsår. Trodde att passivitets Micke var död och begraven men likt en zombie reser han sig oavsett hur många gånger man har ihjäl honom. F.ö är du säker på att det är en gura du får och inte en påse colombianskt insmugglat? ;)

2009-09-14 @ 18:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0