Snatta på ica

Har känt mig oinspirerad att skriva ett tag. Men efter att ha läst 3-4 bloggar på raken, som alla handlar om exakt samma sak, kände jag mig manad att ta upp min igen.

Tror att jag behöver mer action i livet; det är inte sunt när man blir lite småbesviken över att inte ha hål i tänderna. Kan å andra sidan bero på att jag har nån sjuk fascination för just tandläkare. I utsträckningen är det väl kanske närmast marknadsekonomin jag beundrar; jag ger någon ett par hundra kronor, utgörande någon procent av min totala inkomst under månaden, och denna någon utbildar sig sedemera massor av år för att göra något så äckligt som att detaljgranska hela min mun. Det är som att gå till frisören, fast vackrare.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha vad rolig du är :P

2009-09-28 @ 14:17:59
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0