04.00

Jag brukar känna mig rätt nöjd när jag lyckas stiga upp vid 9. Grejen är bara att jag inte har lagt mig i tid för det, utan helt enkelt pressat mig upp vid 9. Självklart misslyckas därför "mitt nya liv" fatalt dag två, då jag återgår till gamla vanor plus lägger till de timmar av sömn jag missat dagen innan. Så grattis Mikael, nu ligger du fortfarande i sängen. Tror att största felet ligger i att när vanliga människor lägger sig, får jag för mig att jag ska se "början" på en film. Sen blir det ju aldrig så, utan man ser klart hela filmen. Får kanske sluta ladda ner film, eller skaffa nån spärr, så datorn inte funkar efter midnatt. Jaja, imorn börjar mitt nya liv.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det tycker jag verkligen. Du kan inte hålla på så här...

Ålskar dig

2010-01-02 @ 22:54:16
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0