Gäsp

Tjena, lite sliten man är nu eller; 8 timmar på SU:s bibliotek, förkyld och dan. Men det känns bra nu, börjar få koll på den här kalkyleringen som, vad jag har hört, är en kurs massa ekonomer brukar ha släpande. Å andra sidan kanske ekonomerna på SU inte är de mest brighta , antar att de smarta finns att finna på Handels. Hur som helst var det en lite småbökig kurs. Kul däremot är att jag fick damma av min gamla gymnasiegrafräknare, den har jag många fina minnen av.

Oj, där small säkringen, halva biblioteket slockna. Tur att datorn går på batteri. Nä, jag får nog ta det som ett tecken att packa ihop och gå hem.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad duktig du är som sitter och pluggar så länge :)

2010-01-16 @ 10:31:50
URL: http://elinfreiman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför går inte du Handels?

2010-01-19 @ 17:03:18
Postat av: Mikael

Touché

2010-01-19 @ 21:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0