Nordic light hotel - White room

Intressant dag. Dels så åkte jag tunnelbana idag, vilket bara det skulle vara värt ett blogginlägg i sig. Vet inte riktigt hur det gick till heller, men på något sätt lyckades jag inte få med mig bilen. Med nyss nämnda tunnelbana tog jag mig sedan in till stan och träffade Elin, för att gå på - om jag inte missminner mig en "hemelektronik-pressvisning" - vilket väl på plats visade sig vara en pressvisning för smink. Jippi! Å andra sidan hamnade jag rätt mycket i centrum, eftersom både deltagare och de som presenterade tyckte att det var oerhört roligt med en kille i publiken; vilket alla som känner mig självklart inser fick mig att trivas ganska bra. Dessutom, inte att förringa, fick jag med mig en liten påse med rosa sidensnören fullproppad av produkter!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, såg du att man fick med ögonkrämen som han rekommenderade? :P

Hemelektronik? Varför skulle jag säga det?

Förresten var det inte om smink utan hudvårdsprodukter. Stor skillnad älskling. :P

Puss

2010-01-21 @ 08:57:56
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0